Björn Gustafsson:)

Heeejsan allihopa! JUst nu sitter jag,Sandra,Linnea och Malin och ser på Björn Gustafsson - Ett livsverk :) så jävla bra!:D Somna klockan halv 5 igår tror jag men ingen verkar va särskilt trött nu:P vet inte hur länge jag ska va här men hoppas vi inte ska hem för tidigt för har ingen qning om vad jag ska göra när jag kommer hem:/    Igår satt jag,Linnea och Sandra och geeka som fan på farmville!xD haha tyckte så synd om Malin. hehe Sandra satt till o me alarm på mobilen när hon skulle skörda:P   hehe men nu ska jag kolla min farmville hehehe ;)    ha de så bra:)      Pusss!<3





                                                                                         



                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0